Balík E-DELUXE

Základné informácie

Balík E-DELUXE

Predĺžená záruka Car Protect e-DELUXE je istota, že v prípade nečakanej poruchy vozidla nebude musieť vodič siahnuť hlboko do vrecka, pretože toto poistenie pokrýva náklady na opravy v prípade náhlej a nepredvídateľnej mechanickej, či elektrickej poruchy vozidla.

Záručný program Car Protect e-DELUXE je možné dojednať na ojazdené vozidlá, ktoré nie sú v záruke výrobcu . Poskytuje pokoj a pocit bezpečia pre vodičov mladších modelov vozidiel a ponúka rozsiahli zoznam krytých súčiastok, ktorý je porovnateľný so zárukou výrobcu. Vďaka flexibilným kritériám Vám poskytne pokoj a bezpečie a Vy si môžete užívať jazdu bez obáv!

Program  e-DELUXE je určený pre vozidlá, ktoré v dobe uzatvorenia poistnej zmluvy spĺňajú nasledujúce kritériá:

  • max. vek  6 rokov
  • max.  160 000 najazdených km

Car Protect e-DELUXE  poskytuje poistné krytie, ktoré začína plynúť nasledujúci deň po dojednaní poistenia.

Dôležité informácie

Podmienky poistenia

  • Ponúka najširší rozsah krytých súčiastok .
  • Kryje neobmedzený počet poistných udalostí až do výšky limitu poistného plnenia.
  • Finančné zabezpečenie je poskytované spoločnosťou Fortegra Europe Insurance Company .
  • Všetko je podporované rýchlou a kvalitnou likvidáciou poistných udalostí.
  • Poistiť je možné vozidlá do 3500 kg.
Sami si ďalej môžete zvoliť:
  • Poistnú dobu až 3 roky.
  • Limit poistného plnenia až do výšky obstarávacej ceny vozidla.
  • Počet najazdených km za rok od 10 000 km až neobmedzene.
  • Spoluúčasť od 0 do 400 €.

KRYTÉ SÚČIASTKY

Čo všetko balík kryje

Toto poistenie kryje náhle a nepredvídateľné vnútorné mechanické a elektrické poruchy poisteného motorového vozidla spôsobené zlyhaním niektorej zo súčiastok uvedených na nasledujúcom zozname, ktoré má za následok náhlu nefunkčnosť vozidla a obnovenie pôvodnej funkčnosti vyžaduje opravu alebo výmenu.

  • Súčiastky: Všetky mechanické a elektrické súčiastky vozidla, ktoré nie sú výslovne vylúčené
  • Batérie a nabíjačka: Hlavný akumulátor alebo jeho jednotlivé časti, palubná nabíjačka (nabíjacia stanica), s výnimkou nabíjacích káblov a spálených/poškodených nabíjacích portov/konektorov. Akumulátor je vylúčený z krytia, pokiaľ nezanikne krytie výrobcu. Krytie akumulátora automaticky zaniká, v okamihu, kedy celkový počet najazdených kilometrov vozidla dosiahne 300 000 km.
  • Chladiaci systém motora: Vodný chladič, chladič oleja, vodné čerpadlo
  • Prevádzkové materiály: Prevádzkové kvapaliny a filtre sú kryté iba v prípade, ak sa musia vymeniť v dôsledku zlyhania krytej súčiastky
  • Elektrické vedenie: Všetky káblové zväzky (s výnimkou vypálených, skorodovaných, mechanicky poškodených alebo poškodených zverou)
  • Skrine: Skrine sú kryté, ak dôjde k ich poškodeniu v dôsledku zlyhania krytej súčiastky

Odťahová služba: Ak sa poistené vozidlo stane nepojazdným v priamej súvislosti s poruchou krytej súčiastky, sú hradené náklady na odťah do najbližšieho kvalifikovaného servisu do maximálnej výšky 200 EUR na každú poistnú udalosť a sú zahrnuté do limitu poistného plnenia súvisiaceho s poruchou. Kvalifikovaným servisom sa rozumie ktorýkoľvek servis, ktorý je adekvátne vybavený k vykonaniu servisu a opravy poisteného vozidla a bol správcom schválený pre vykonanie opravy.

Vylúčené súčiastky

Čo balík nekryje

Okrem výluk uvedených v článku 4 VPP, nebude plnenie poskytované v súvislosti s nižšie uvedenými súčiastkami a okolnosťami:

Všeobecné výjimky

  • akékoľvek vozidlo, ktoré je/bolo kedykoľvek používané ako taxi, vozidlo kuriérskej služby, vozidlo ku krátkodobému prenájmu alebo k výcviku vodičov
  • hybridné vozidlá
  • postupné znižovanie kapacity akumulátora a poškodenie akumulátora spôsobené nedodržiavaním pokynov výrobcu týkajúcich sa starostlivosti o akumulátor a jeho nabíjanie
  • poškodenie spôsobené vonkajšími únikmi oleja, mrazom alebo nehodami
  • hadice, tesnenie a spotrebný materiál, ako je olej, olejové filtre a nemrznúca kvapalina, pokiaľ nie je nutné ich vymeniť v dôsledku zlyhania krytej súčiastky
  • skrine sú kryté, ak dôjde k ich poškodeniu v dôsledku zlyhania krytej súčiastky
  • obvyklá údržba a bežné opotrebenie

LIMITY POISTNÉHO PLNENIA

Plnenie a uplatnenie DPH

V prípade poistnej udalosti, ktorá nastane behom poistnej doby, poskytne poistiteľ poistné plnenie do výšky limitu uvedeného v poistnej zmluve.

Ak má poistená osoba nárok na uplatnenie odpočtu DPH, je poistné plnenie poskytované bez DPH.

DOPLNKOVÉ PODMIENKY

Servis, územný rozsah

Zodpovednosť za nabíjanie

Poistený je povinný zaistiť, aby boli dodržané odporúčania výrobcu týkajúce sa postupu nabíjania. Elektrické vozidlo:

  • musí byť nabíjané iba pomocou výrobcom schválenej nabíjačky a káblu;
  • nesmie byť ponechané dlhšiu dobu stáť s vybitou batériou;
  • nesmie sa nabíjať vyššou rýchlosťou, než akou je odporúčané výrobcom vozidla.

Servisné prehliadky

Poistený je povinný pravidelne uskutočňovať servisné prehliadky v súlade s odporučením výrobcu. Servis musí byť uskutočňovaný predajcom vozidla alebo autorizovaným opravcom, ktorý je platcom DPH. Maximálna povolená odchýlka od hodnôt odporučených výrobcom je 800 km alebo 4 týždne.

V prípade uplatnenia nároku na poistné plnenie, musia byť predložené faktúry od opravcu, ktoré musia obsahovať všetky položky servisu vrátane DPH.

V súlade s článkom 6, odstavcom 8.a. VPP, porušenie podmienky dodržania odporúčaných servisných intervalov môže byť pre poistiteľa dôvodom k odmietnutiu poskytnutia poistného plnenia.

Územný rozsah

Poistenie sa vzťahuje na škody vzniknuté na území Slovenskej republiky a počas dočasných ciest po Európe, s výnimkou Ruska. Ak je nevyhnutné vykonanie opravy mimo Slovenskej republiky, povinnosť poistiteľa uhradiť cenu náhradných dielov a práce je limitovaná cenami a sadzbami vyžadovanými kvalifikovaným opravcom v Slovenskej republike.

VOLITEĽNÉ DODATOČNÉ KRYTIE

Požičovné a súčiastky CNG/LPG

S ohľadom na dodatočné poistné a ak je to uvedené v Poistnej zmluve, môže poistník rozšíriť rozsah poistenia o niektoré alebo všetky nižšie uvedené doplnkové riziká:

  1. Náhrada požičovného: Ak presiahne dĺžka opravy krytej poistnou zmluvou 24 hodín, poistiteľ nahradí poistenému náklady na požičanie vozidla pre náhradnú dopravu. Palivo, zmluvné pokuty, náhrady škody a akékoľvek dodatočné platby ako poistenie, navigačné systémy atď. sú vylúčené. Počet dní pre poskytnutie náhrady požičovného bude určený odôvodnenou dobou opravy poruchy, ktorá môže zahŕňať oneskorenie v dodávke náhradných dielov. Poistiteľ nahradí len náklady na požičovné, ktoré sú doložené daňovým dokladom oficiálnej požičovne s tým, že náhrada bude obmedzená na maximálne 60 EUR denne po dobu maximálne 7 dní. Podmienkou poskytnutia plnenia je splnenie povinnosti poisteného oznámiť správcovi telefonicky, že je potrebné požičanie vozidla a prijatie schválenia pred podpisom nájomnej zmluvy.
  2. Infotainment - zábavný a informačný systém vozidla: Poistiteľ uhradí náklady na opravu alebo výmenu systému Infotainment, ak počas Poistnej doby dôjde k jeho náhlej a nepredvídanej elektronickej alebo mechanickej poruche. Vylúčené sú:
    • náklady na aktualizáciu/inštaláciu softvéru (pokiaľ to nie je potrebné z dôvodu poruchy Infotainmentu), aktualizáciu/inštaláciu dodatočných aplikácií (napr. Apple CarPlay, Android Auto, mapové podklady a pod.) a poruchy vzniknuté z takejto aktualizácie/inštalácie;
    • dodatočne nainštalované zariadenia, príslušenstvo alebo iné zariadenia Infotainmentu, ktoré neboli pôvodne dodané výrobcom, vrátane poškodenia Infotainmentu v dôsledku ich poruchy.

Upozornenie: limit poistného plnenia pre Infotainment je súčasťou celkového limitu plnenia a je ďalej obmedzený limitom poistného plnenia na jednu poistnú událost. Výška týchto limitov je uvedená v poistnej zmluve.

Nárok na poistné plnenie

Ako postupovať

V prípade uplatnenia nároku musí poistený postupovať podľa nasledujúceho postupu. Nedodržanie tohto postupu môže vyústiť v odmietnutie alebo krátenie poistného plnenia. Poistený musí podať pravdivé vysvetlenie udalosti a dodať všetky dokumenty potrebné pre určenie, či sa jedná o poruchu, na ktorú sa vzťahuje poistenie.

KROK 1: HLÁSENIE ŠKODOVEJ UDALOSTI POISTITEĽOVI

Poistený (alebo v mene poisteného opravca) musí správcovi telefonicky +421 2 222 11 702 alebo písomne na e-mailovú adresu [email protected] nahlásiť škodu pred začatím akýchkoľvek opráv a nie neskôr ako 7 dní od vzniku škodovej udalosti. Správca bude vyžadovať oznámenie čísla poistnej zmluvy a odčítanie tachometra v čase vzniku škody.

KROK 2: DOPRAVA VOZIDLA KU KVALIFIKOVANÉMU OPRAVCOVI

V prípade, že je vozidlo v priamej súvislosti s poruchou nepojazdné, poistený zabezpečí odťahovú službu k najbližšiemu kvalifikovanému opravcovi. Ak je následne určené, že sa jedná o oprávnený nárok z poistnej zmluvy, poistiteľ poskytne náhradu nákladov na odtiahnutie vozidla k najbližšiemu kvalifikovanému opravcovi do výšky 200 EUR a táto náhrada je súčasťou limitu poistného plnenia.

V prípade, že - počas prehliadky vozidla kvalifikovaným opravcom - je zistené, že porucha nie je krytá v rámci poistnej zmluvy, náklady na odťah vozidla budú hradené poisteným.

Ak je vozidlo pojazdné, je poistený povinný pristaviť vozidlo ku kvalifikovanému opravcovi za účelom prehliadky do 5 dní od nahlásenia poruchy.

Kvalifikovaným servisom sa rozumie ktorýkoľvek servis, ktorý je adekvátne vybavený k vykonaniu servisu a opravy poisteného vozidla a bol správcom schválený pre vykonanie opravy.

KROK 3: PREHLIADKA VOZIDLA, SCHVÁLENIE OPRAVY

POZOR: Žiadna oprava nesmie byť vykonaná bez výslovného súhlasu správcu. Všetky náklady súvisiace s cenou práce, ktoré sa začali pred odsúhlasením správcom budú hradené poisteným a automaticky sú podkladom pre odmietnutie poistného plnenia.

Ak oprava poruchy vyžaduje demontáž akýchkoľvek súčiastok, za účelom zistenia, či je porucha krytá poistením a určenia výšky poistného plnenia, môže byť demontáž vykonaná len so súhlasom správcu. Ak je po vykonanej demontáži zistené, že porucha je krytá poistením, poistiteľ uhradí náklady demontáže do výšky celkového limitu poistného plnenia. Ak je po vykonanej demontáži zistené, že sa nejedná o poistnú udalosť, náklady na demontáž súčiastok ponesie poistený.

Pokiaľ náklady na opravu (vrátane nákladov na demontáž a odborné posúdenie) presiahnu limit poistného plnenia, uhradí vzniknutý rozdiel opravcovi poistený.

Poistiteľ je oprávnený - na svoje vlastné náklady - podrobiť vozidlo alebo poškodené súčiastky odbornému posúdeniu.

KROK 4: VÝPLATA POISTNÉHO PLNENIA

Poistiteľ zvyčajne vykoná výplatu poistného plnenia prostredníctvom priamej platby kvalifikovanému opravcovi. Ak to nie je možné, poistený predloží poistiteľovi originál faktúry za opravu, ktorá bude obsahovať číslo poistnej udalosti pridelené správcom. Poistné plnenie bude vyplatené poistenému do 15 dní od schválenia opráv, v závislosti na dátume doručenia faktúry poistiteľovi. Ak je poistenie dojednané so spoluúčasťou, bude príslušná spoluúčasť odpočítaná od poistného plnenia.

Chráňte sa pred nečakanými poruchami na vozidle ešte dnes

Ušetrite náklady spojené s nečakanými opravami vozidla, zaplatíme ich za Vás my